Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

gammal skåpmat

Jag gick igenom lite gamna inlägg i kategorin konstiga konversationer, jag hittade en del ganska roliga saker. Helt klart värt att läsa om igen.

GAMMALT:
LärarMalin: ''Jag tror att jag kommer till en himmel där jag får bo med bara djur''
Mårlind: ''Men råttorna då?''
LärarMailn: ''Dom kan få en egen himmel''
Norman: ''Jag har läst att det var ett tempel där alla människor dyrkade råttor & de åt ur samma tallrik..''
Mårlind: ''Nej, det är hemma hos Dante du snackar om!''

--

LärarMalin: ''..och den är skriven på vers.''
Hassan: ''Skriven Pervers?''
LärarMalin: ''Haha, nej! På vers''
Hassan: ''Jaha, kan man rappa den då?''

--

Pauline: ''Trosbekännelsen? Finns det Kalsångbekännelsen då också?''

--

Olivia: '' Hola Sebbe ''
Jonatan: '' Nu? ''
Olivia&Jag: '' HAHAHAHAHAHAH! ''
Sebbe: '' Va? ''
Olivia&Emma: '' HAHAHAHAHHAH!! ''

--

'' Alltså, vem seriöst har inte petat sig i röven? ''
Jocke säger ''Jag'' och det leder till att alla pekar på Jocke och skriker
'' ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH ''.
Patrik var än en gång tjejernas räddare och hade fått över alla till Saras sida,  jo vad händer inte då? Sara tackar inte bara och går utan säger;
'' Är det bara jag som har skink-ludd? ''

--

Stefan(läraren): el bla el och varför händer det så Johan?
(Det finns ingen i klassen son heter johan så folk börjar undra..)
Stefan: John menar jag, John..
Alla till John: ÅÅÅÅHHH Johan, Johan, Johan!
Stefan: Men ni behöver ju inte ta nytta av allt jag säger fel till max..
Någon blåst person: Mats?
Alla: Vem är mats? Mats?
Stefan: Max!
Alla: Jahaaa, haha... Vem är Max?

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-