Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

diagnos okänd

Det verkar som om mitt sår får förbli mystiskt. Imorgon sa jag i alla fall hämta antibiotika som förhoppningsvis ska hjälpa. Herr doktor sa att jag nog skulle bli bra om en vecka eller så. Känns ju skönt med tanke på att han också sa att det kanske smittar.
Sedan fick jag sitta ensam i 20 minuter och vänta på att en sjuksköterska skulle komma och plåstra om min stackars höft igen. Men det är inget som blir tråkigt, nejnej, det finns mycket att göra i ett helt vitt rum med igendragna fönster. Typ ta kort?
 
 

Postat av: Louice

haha, emma du e fan inte klok xD

krya på dig med ditt sår!

2009-08-20 @ 19:36:25
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-