Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

vad ska man göra på en måndag hemma?

Alltså, för att jag inte ska gå in  i en djup deppresion på onsdag när vi springer slingan så har jag bestämt mig för att bryta mot alla mina lagar vad det gäller studiedagar (speciellt när man är überförkyld). Jag måste ut och springa. 3 drattans kilometer, varför gör jag såhär mot mig?
Problem nr1 är då att jag inte har någon musik att stoppa i öronen, och det är ju sjukt tråkigt att springa. Problm nr2 är att det är 3 KILOMETER! dvs, fysiskt omöjligt. Problem nr3 är att jag sitter här vid datorn med pyamas och käkar lunch. Känner mig inte särskillt peppad just nu.

Jag hör väl av mig om jag överlever.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-