Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

usa 5/4

jiiihaa hittat ett till internetstalle po det nya hotellet.
living the dream som vanligt.
Idag har vi en slappardag, for imorron och resten av veckan ska vi dra till massa olika disneyparker, om vi bara bestammer oss for vilka vi ska aka till nan gang..
Men imorron blir det i alla fall Universal studios vad vi vet. ska bli grymmt skoj. Hoppas po lika grymmt vader som vanligt. >D (till johanna)

Men mina pengar holler po att rinna ut, :(
saknar alla mina knuttar som aldrig forr.!!
Men nu ska jag dra till poolen och ta mig en kall dricka och steka lite !

ha det bast , noshorningar.
och ja, jag lovar att halsa musse och nallepuh och shrek fran alla!
KRAMAR

Postat av: lessen oliv

de är oerhört jobbigt att vara utan enns livskraft såhär länge....

2009-04-09 @ 22:15:57
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-