Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tisdag and back to school

Ja, jag vet att jag inte har skrivit på Usa inlägget ännu men jag jobbar på det, ni får det imorgon. Hö hö hö.

Idag Var det gött att se alla igen.
Man bara sprang rakt in i dem och skrek. Dvs, en helt vanlig tisdag.
Själva skoldagen minns jag tyvärr inte så mycket av. Men jag lyckades tudligen ta några bilder så här kommer dom istället. Jag lovar att bättra mig på att skriva texter, men nu ska jag, inte helt oväntat, gå och titta på The Mentalist. Som du också borde kollla på om du inte vill missa något!

sofie - johanna - pauline - maria - annie - emma / fotograf : olivia


olivia - johanna - sofie - annie - emma - mitten: palle / fotograf : maria


moahahahahahahahahahahaha. ..hha.. hahah .. host host :)
 

jag tror att det kallas ÄGGAD

det var allt för idag peoples.
Kram och skum banan :*

Postat av: Olivia

tro mig, jag ska döda dig för den där sista bilden!! haha glad you're back bruno <3

2009-04-14 @ 23:29:51
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-