Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mucho to do.

Hejåhå från en utmattad flicka.
Skoldagen va utbytt mot en miljödag - som iför sig var trevligare än en vanlig onsdag.
Det började med att vi skulle måla teckningar som symboliserade hur vi skulle rädda jorden eller något i den stilen. Det var inte så många som tog det hela så seriöst, men det kom ut en del mästerverk ur 9b1 trots allt. Kanske hittar någon bild som jag trycker in där nere.
Jag var tvungen att gå till tandläkaren vid halv 11, eller det var ju inte hela sanningen för jag gick ju inte till kungsbacka, jag fick skjuts av min snela pappa. Tandläkaren var väl lika trevlig som vanligt och ställde frågor om mitt liv som jag inte kunde svara på eftersom att hennes händer var i min mun. Sedan kom jag tillbaka till skolan precis i tid för lunch och efter de smarriga köttbullarna så gick hela klassen ut till fotbollsplanen och schtekte. Eller som Calle sa, ''solade röven av oss''. Vi protesterade när vi skulle in igen men Fredrik verkade inte vara snällare bara för att det var miljödag utan skrek såklart på en speciell persom istället för på alla. Taskmört.
Vi kollade på lite film innan vi fick gå för dagen, och jag menar, är det inte miljövänligare att sitta ute och ha roligt än att kolla på en film som handlar om bajs? hmmm..
Jag, Annie, Johanna & Olivia drog till kungsbacka men Johanna gick hem till sig pga grym trötthet medans vi andra fortsatte mot staden och jag tog ut en spruta, tog sprutan och sedan gick vi till kungsmässan och roade oss en liten stund innan bussarna gick hemmåt. En hyfsat trevlig dag får jag väl säga, även om det var mycket att göra.
Nu måste jag tyvärr sluta, för vi ahr en No - inlämning imorgon som jag började först med idag så jag får jobba hårt nu. Men jag ska fixa lite bilder också, för det börjar bli lite bildbrist i bloggen..




puss på armen.

Postat av: Anonym

aaaw lilla armen <3 (förlåt för att jag slog dig)

2009-04-29 @ 22:47:03
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-