Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

HaLLå eLLer

Idag var det skola igen och det började med svenska-engelska med Anders. Ganska trevligt eftersom att vi läste båda hela lektionerna. På svenskan läste vi om någon tjock kille som hette kante (kan inte) och i engelskan läsre vi engelska böcker. Känenr att det här inlägget håller på att bli det mest intressanta någonsin men varför inte fortsätta ändå?
Vi åt fiskpinnar och sedan var det No och Matte. men innan det så var det en intressant rast som blev lite mer intressant när vi gömde oss i ett no-förråd och hittade en frys med glass. Behöver jag berätta mer? Jo, självklart, för ni är nyfikna. Det fanns 1 kylskåp och en frys. pauline öppnade kylskåpet och stängde efter att inte ha hittat något speciellt intressant och öppnade istället frysen och alla gapade när glasspaketen bara sjöng halleluhja mot oss. Pauline stängde och sa;
'' Nä, men vi kan ju inte.. ''
'' Jo, men det var ju jättemånga ''
Hörde man Annie eller Olivia säga och Pauline vänder sig mot frysen igen och säger något i stil med
'' What a shit '' och drar i dörren till frysen. 
Den gick inte upp. En stänk av panik drar runt i våra sockerberoende kroppar och Pauline och olivia börjar dra och slita i frysens handtag tills de är blåa i ansiktet. 
'' Men om ni öppnar kylskåpet först som innan s.. '' försökte jag, men blev avbruten av
'' Tyst med dig och hjälp till '' från olivia och palle. 
Jag öppnade då istället kylskåpet och då flyger de 2 frysdragarna iväg. Ganska ägda om jag får säga det själv. Det hela slutar med att vi delar på 2 glassar som vi lite diskret äter upp innan No.n. 
 Sista lektionen var  So, som det bara var massa redovisningar som redovisades på. Jag skrev en lång dikt under den tiden jag satt och hade jättetråkigt under lektionen men självklart så glömde jag den i skolan och jag kommer knappt ihåg något så ni får den imorgon, I promise.

Ha det bra, nu ska jag gå och fylla på mitt sockerförråd med pannkakor och sylt. kanske bacon om jag har tur också. Lite mer mmmm i livet. namnam.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-