Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

freeeedag and i'm living the dream

Inte helt oväntat så försover jag mig även idag men hinner till skolan och klassrådet som lät undefär som vanligt.
cafet - inget, elevrådet - inget, matrådet - inget, hänt i klassen - inget, händer i veckan - lan hos dante. Sen var det slut efter ett himla tjat om massa lappar och teckningar.
Vi ahde Stefan på Engelskan, kändes lite weard men vi läste mest ändå. Sedan var det So och massa redovisningar som vanligt. Efter lunchen så var vi ute i den härliga våren och hade allmänt kul med klassen tills bilden började. Då var det stenhårt arbete tills vi fick sluta 10 minuter tidigare. woho. 
Jag följde med flickorna upp och Pauline och Maria köpte glass för alla sina pengar. Jag och Olivia är sockerberoende så vi lyckades med hjälp av Norman, Maria, mig och Olivia samla ihop 12 spänn som vi köpte en Hula Hula för. Living the dream. Men sedan tappade jag min andel på bänken och den smälte bort fortare än jag kunde säga bruttonationalprodukt. 
Nu sitter jag här, full av oboy och lyssnar på gamla Tomas Ledin låtar.
Alltid lika populärt.  


Postat av: Anonym

hula-hula <3

2009-04-24 @ 15:47:53
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-