Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

→fredag

HalliHallå.

Otroligt trevlig fredag om jag får säga det själv. Skoldagen blev ganska chill med en hel lektion av Läsning och en av redovisningar. Sist lunch och Bild. Najs Shit. 
Sedan drog tjejerna och Jag till staden där vi hade grymt skoj som vanligt. Först så drog vi till en klänningaffär som jag inte minns namnet på och kollade på balklänning till Olivia som inte går i syslöjd. Hon hittade några jättefiiiina, finns en bild längre ner tror jag.
Sedan så bar det av till kungsmässan och vi började såklart med donken och fortsatte som vanligt med Gina Tricot, där det böev handlat klänningar så att det stod härliga till. Sedan köpte vi glass och åkte hiss i en timma innan vi tog farväl och drog till bussarna. Väldigt najs dag och trevligt som vanligt med tjejerna.  
Jag har inte så mycke mer att tillägga faktiskt.
Just nu, efter att ha plockat popcorn från golvet (se inläggen innan) så sitter jag mest här och lyssnar på musik (se inlägget innan dom innan)
Nä, vi får väl avsluta med lite bilder från dagens strapatser.




Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-