Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

en svensk sommarkänsla

När jag var påväg till skolan imorse så upptäckte jag hur grönt allting var. Det håller på att bli sommar, och då fick jag för mig att beskriva en svensk sommarkänsla. Ni vet som man får ibland på sommaren. En utav de underbaraste känslorna.
Svensk sommar, det första man tänker på är en ganska varm dag som man spenderar med vännerna vid havet eller sjön. Kanske lyssnar på Tomas Ledin-låtar eller Gyllene tider. För det är vad det är, Gyllene tider. Svensk sommar för oss göteborgare betyder ju självklart Liseberg ett antal gånger. Bara känslan av att ha ett åkpass runt handleden och åka balder, höjdskräcken eller kollerado en solig sommardag ger mig härliga rysningar i hela kroppen. Sen är de dem där härliga dagarna som man bara gör ingenting. Sommarlovskänslan att bara vara ledig från allt och kunna slappna av. Fast sommarlovskänslan övergår efter några veckor till en smått panikartad känsla när man börjar räkna ner till skolstarten och tycker att man inte har hunnit med något alls.
Jag antar att Tomas Ledin har rätt trots allt, sommaren är kort. Men ta för dig hela tiden för tänk efteråt, speciellt det här året. När man inte änns kommer tillbaka till skolan, till klassen. Utan få spendera den deprimerande hösten med nya okända människor. Det kan ju vara helt underbara personer som man möter i det ''nya livet'' men ingenting kommer att jämföras med det vi har nu.
Det är någon konstig delad känsla just nu. Sommarlovet är nära och man längtar hjäl sig nästan lika mycket som man inte vill att det ska ta slut. Jag antar tt vi bara får leva i nuet och se vad som händer..


Postat av: Anonym

ååååh <3

2009-04-28 @ 18:36:50
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-