Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

en såkallad torsdag

Och alla vet vad torsadg betyder. Jusste. Sovmorgon.  I skolan var det som vanligt antar jag. Slöjd, där alla stressar sönder med sina balklänningar och man hör kanske 3 svordomar i minuten under den hetsigaste tiden.
Maten var Minestronesoppa, som jag idag inte änns tänkte smaka på. Jag tog någon macka med ost istället. Funka lika bra det. Och med 4 lektioner to go så klarade jag mig nästan. Mest för att den sista lektionen gick åt till att spela fotboll med klassen. Alltid lika roligt att se vad 9b1 kan hitta på.

Nu ska jag dra och keka fesk.
TacoKram ♥

Postat av: magnus uggla

HAHAHAHAA! varför ser jag alltid så störd ut på bilder??? jag ser ut som värsta kinesen!!!!

2009-04-16 @ 18:59:36
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-