Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Alla som har bilddagböcker!

RÖSTA PÅ MIG I TÄVLINGEN
- vårens nya förälskelser
jag är nominerad för tusan!

mitt bidrag:


första priset är GLASS FÖR 5000!
oh.my.shit.

Postat av: Anonym

Har du sökt till Ljud & Bildskolan nu under gymnasievalen eller? De var en väldigt fin bild :)

2009-04-28 @ 20:24:42
Postat av: Rubina

hejhopp! var inne på din bdb nyss så såg jag även att du bloggar kul, ska rösta på din bild, den blev min favvis, puss

2009-04-29 @ 21:06:42
URL: http://ruubina.webblogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-