Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sista söndagen 2008

Den sista söndagen år tvåtusenåtta.
Och hur spenderade jag den? Jodu, jag var med min kåmpizz Johanna som precis kommit hem från Spanien.
Träffade henne vid ica kvantum klockan halv 1 och tog några varv på kungsmässan med henne. Vi gick bara runt och runt, och var hungriga. Tills jag kom på att jag behövde en mascara och så gick vi och köpte det (intressant eller hur)
Vi köpte faktiskt godis oxo, (lösgodis för 108:-) höhö . nämen vi ska ha det på nyår. hehe
Haha. jaja, sen åkte vi hem till henne och åt lunch och kollade på 'Se upp för dårarna' och 'Jonny English' & åt godis(som johanna kallade... å va va de nu? haha typ "Choklad Polkagrisar, hårda utanpå och mjuka innuti).
Superroliga filmer i alla fall! Tummen upp för dom. 

Jaja, nu ska jag äta tårta, för pappsen fyller år idag!
Grattis på han :)
harrebra, puss på näsan :*


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-