Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Iskallt bad?

Halllllllllo !
Idag skulle jag ta en lugn dag med Sofie och bara chilla
Och sååååååååå lyckat blev det;

Jag vaknar vid 11 och drar mig ur sängen, smörar några mackor och tar ett glas mjölk. När jag ätit upp så klär jag på mig och sen beger jag mig till Sofie.
Kommer dit och spelar lite guitarrhero med henne och John och sedan gick vi mot långaresjön
(som vi typ alltid går till)
Sjön var frusen och man kunde gå på isen vid kanterna, som vi såklart gjorde. Och vi tog lite roliga kort (finns där nere)
Jaja, vi lekte och lekte. Sedan gick vi lite längre bort vi sjön och skulle sätta oss på berget och mysa, det var väldigt halt och Sofie halkade och hamade nästan i vattnet (isen). Vi skrattade och pustade ut precis när jag tog ett till steg och gled ner för hela berget och till isen, går genom isen som bara var ett par centimeter och .. Plask!
Jag har nog aldrig varit med om något kallare, det var så kallt att jag inte kunde röra benet och jag sat bara kvar och skrek. Sofie bara skrattade, men hjälpte mig upp sen.
Buuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! 
Så där stod jag med hava jeansen pissblöta och skitkalla och ena skon full med isvatten, och vad tror du vi gör?
Vi va ju tvugna att ta en bild på mig,och det blev lite fler än en.. hehe
Och så kommer vi på att sofie har jeansleggings under sina mjukisbyxor så nu skulle jag få hennes byxor istället för mina blöta (som höll på att frysa till is eftersomatt det va -2 ute)
Så då blev det till att strippa [kallt] och efter några minuter så har jag hennes mjukisbyxor på mig och hon har sina jeansleggings. Så beger vi oss hem och värmer oss framför tvn och spelar mera guitarrhero, för att sedan gå ner och spela biljard. 
hahaa. och sen när jag skulle hem så va det så mörkt så vi skule vinka in min mor med en reflex så att hon visste vart hon skulle stanna, och så vinkade vi till alla bilar (för säkerhets skull). En taxi stannar och backar tillbaka, men vi säger att vi inte ska me, och gubben säger;
-" Men varför vinkade ni dådå?"
Och kör iväg. 
Men tillslut så kommer mama och ja får åka hem. 
Tack för en kul, men inte så chill, dag !

pöss:* 
[bilder;]

 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-